Vi skriver ner det

ph: arkivet
 
 

Hej på er. Nu är jag äntligen hemma från skolan. Startade ett nytt roligt projekt i musiken idag där vi ska göra musik till en reklamfilm. Super kul! Kom hem för snart en timme sedan och har inte gjort mycket allt, sitter och väntar på att maten ska bli klar så man kan få i sig någonting innan man drar ut igen. Trodde att jag skulle träffat Matilda rätt snart och sen åka vidare till några pojkar där det ska se's på fotboll och dom ska spela poker. Men nu blev det lite ändringar, så jag ska dra mig utåt och göra någonting så fort jag har ätit och sen vid 7 tiden någon gång dra mig upp till pojkarna med älskling hade jag tänkt mig, och jag hoppas verkligen på att Matilda följer med då. Jag blir verkligen super frustrerad när saker man tänkt sig bara ändras! Det gör mig nästan arg så jag löser det med att gå ut själv den tiden jag tvingas vänta. Men nu - Pretty Little Liars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0