bytta roller


ph: jag - cambild. Och nej jag sitter i bara med handduk eller liknande, jag har en jumpsuit på mig. Jag känner mig lika död som jag ser ut, men ändå förbannat pigg. Haha

Ska strax hoppa in i duschen så jag snart blir klar för att dra mig till mormor och fira henne. Vi ska äta mat och fixa, riktigt mysigt. Efter det ska jag kanske träffa älskling, jag fattade inte riktigt hur det blev med det. En sak vet jag och det är att jag är riktigt sugen på att hitta på någonting. Även det hatade, regninga, gråta och kalla vädret så vill jag hitta på någonting kul. Jag vet inte vad med..Aja, nu måste jag hoppa in i duschen så jag blir klar någon gång. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: Vad roligt vinnaren dras ikväll vid 21 tiden :)

2011-12-03 @ 13:44:10
URL: http://naathalie.blogg.se/
Postat av: elin

allt bra? :)

2011-12-03 @ 14:25:19
URL: http://amandaaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0