du kommer betyda

Nu var snart denna dagen slut också och det är snart en ny skolvecka. Ska försöka dra till med en hurtig vecka. Gå vart jag än ska, ut och springa lite och sådant. Fick något ryck så imorgon ska jag ta mig en promenad till skolan, men älskling tror inte jag orkar. Bara för att han inte tror det så MÅSTE jag verkligen göra det! Nu jävlar ska han få se den hurtiga sidan av denna brud;) Gå till skolan varje dag! Så därför måste jag snart hoppa ner i sängen så att jag somnar i tid och kommer upp i tid, kan ju behöva vila så huvudvärken försvinner också:) Haha. Har faktiskt inte någotning mera att skriva just nu. Vi hörs imorgon igen, eller senare. Hejdå:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0