ett hjärta för oss


ph: jag -cambild
Idag är det verkligen en riktigt sliten dag. Vaknade vid 12 alltså alldeles försent. Skulle egentligen gått en rond med Anglica idag (boxning) men jag mår verkligen inte bra för det, har knappt sovit den senaste tiden känner jag. Så idag blev det till att dra på sig första kläderna jag såg, sätta upp håret och pang poff domm där var jag klar. Alexandra kommer snart och hämtar mig då vi drar oss till Överby en sväng för hon ska kika på någonting. Sen hem för att städa rummet och ikväll ska vi träffa älskling för han kommer ju hem idag :))))).
Nu måste jag borsta tänderna som jag höll på att glömma. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Hade kommit om jag varit i trollhättan ju :(

2011-12-30 @ 14:18:00
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svara på min fråga på min blogg! :)

2011-12-30 @ 17:08:02
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0