ett mirakel

Så, nu är jag hemma igen och här ska jag stanna tills jag ska gå till skolan. Kommer inte sova många timmar eftersom att jag måste upp tidigt för att springa bort till pappa och hämta en jacka och sedan hem för att hoppa in i duschen så jag ställer klockan på 05.00, herre gu, jag kan ju lika gärna ligga vaken tills dess känns det som. Lite sömn skadar kanske inte, ja vi får väl se om jag somnar eller inte. Känns som jag kommer dö om någon timme, ( alltså somna). Fick ett sms av Alexandra om att det snöade i främmestad (ungefär 2 mil här ifrån), så det kanske är påväg hit. Om jag ser snö när jag vaknar så kan jag lova att alla får träffa en riktigt LYCKLIG alexandra imorgon, haha. Snö är ju helt underbart. Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film tänkte jag. Hejdå och gonatt om jag somnar:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0