Jag och Casper


ph: jag-cambild
Hej. Sitter hemma med lillkillen (hunden) och laddar ner lite filmer. Jag hatar skräckfilmer ändå är det såna filmer jag just nu laddar ner, varför liksom? Ibland är jag inte som jag ska.. Jag kommer inte ens titta på dom liksom. Om typ 40 minuter är älskling hemma, iih, snart får jag kramas med honom igen. Vi ska bara ligga hemma och mysa några timmar fram tills att han ska hem igen för han sover inte här på grund av att jag har saker att göra plus en sak han inte får se:(. Imorgon ska jag också hem till min far och sova där till lördag, får vakna upp där på jul. Riktigt underbart faktiskt om jag får säga det själv:) Nu ska jag fortsätta leta film. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Har frågat och det går tyvärr inte :(

2011-12-22 @ 20:06:21
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: Du kan hämta ut tandblekningen under hela 2012, så det är lugnt :)

2011-12-23 @ 00:38:36
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0