Julaftons första inlägg från Max

Lovade ju Alexandra att jag skulle blogga åt henne men glömde typ av det, men bättre sent än aldrig eller?;)
Jag har iallafall firat jul med mammas släkt idag, imorgon ska jag inte fira alls, bara va hemma hos farmor och på söndag kommer Alexandra upp till farmor och firar med oss, hur gött som helst! Klockan 12-1 idag ska Alexandra komma hem till mig så vi kan byta julklappar och sånt, hoppas bara hon gillar min gåva ;)
Träffade Alex lite förut och pratade och kramads, älskar den tjejen fruktansvärt

över och ut från Max aka jayem. <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Om du hade läst i tävlingsinlägget hade du fått svar på dina frågor :)



Det jag har fått veta är att de kommer skicka hem ett presentkort till dig som du använder för att hämta ut din tandblekning. Jag gissar på att det står på presentkortet vilken tandblekning det är så du behöver nog inte säga så mycket. Säg bara att du ska hämta ut en tandblekning och ge de ditt presentkort.



Här är en användbar länk: http://www.citydental.se/tandblekning.asp



Har du fler frågor kan du bara fråga på :)

Kram

2011-12-24 @ 13:29:29
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0