julkonsert

ph: by Georgina
Hej. Kom hem för en stund sedan efter att ha varit ute och fikat med tjejerna och sedan varit på julkonsert med dom plus älskling. Det var helt fantastiskt att se dom. Tänker tillbaka och känner verkligen hur mycket jag saknar det. Det är så att på den skolan jag gick innan (musikklass) så hade man konserter och en utav dom är denna fina julkonsert. Kören sjunger + några solister. Nu går jag ju inte där eftersom det är 4-9 och jag går gymnasiet:(
Dom har en tradition också. När de två sista traditionslåtarna framförs så för gamla musikklass elever också komma upp på scenen. Självklart sprang jag och brudarna upp snabbare än ögat. Vi hade alla ett mega leende på läpparna. Scentomtar är vi allihopa. Det var verkligen underbart. Underbart att träffa alla på skolan + lärare också. Fler bilder och filmer kommer så småning om. Jag har några jag ska lägga över till datorn sen är det andra som fotade hela kvällen:) Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0