julshopping

Sådär då, nu är jag hemma igen efter ett röj på Överby med mor. Riktigt mysigt. Kollade runt i affärer och hittade en massa saker jag ville ha, men nu innan jul får man ju alltid höra. "Önska dig i julklapp", så jag får väl nöja mig med det och se vad lördagen (då det är jul) bjuder mig på. Fick faktiskt bara köpt en julklapp och den var till syrran, sen köpte jag min klänning också! Riktigt bra köp tycker jag. Hittade en par skor som jag vill ha men tyvärr fick jag inte dom nu, vilket jag egentligen förstår. Blev lite nyfiken också eftersom att mamma smet ifrån mig då och då och  sa att jag skulle stanna där jag var, man kan ju undra vad hon gjorde;) haha. Nu ska jag strax ut och träffa malin, ska ta på mig lite varmare kläder bara för kylan är otroligt stor ute nu. Hejdå.
over and out

Hur söta är dom inte. GE MIG!
Snälla tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0