Moa Lignell

Helt SJUUUUKT!
Var och såg Moa Lignell när hon kom hit till Trollhättan,var där med Emma och det var helt underbart. Hon har ju charmen som jag vet inte vad, hon är grymmaste sång röste. Känner mig som en liten fjortis nu. Men det finns två stunder i just denna filmen (0.15 fram till 0.26) då hon tittar på mig och ler, jag dog kan jag lova er, herre min skapare. Jag höll händerna för ansiktet för jag log så mycket sen när jag tog bort dom stod hon där och fortsatte lite. Hon känns som en nallebjörn när man kramar henne också,haha.Nej men, hon är en riktigt grym artiskt och stöööörtskön som vanliga Moa. Den bruden kan konsten att få än att skratta. Haha. Jag hoppas verkligen att hon kommer långt med sin musik, för det där är en riktigt stjärna!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0