nyårslöften

Nu sitter jag och kommer på lite nyårlöften. Har ni  några, brukar ni kunna hålla dom? Berätta i en kommentar, jag är så himla nyfiken nu!
Här har ni mina:
  1. Sluta röka
  2. Sköta skolan
  3. Söka solo sång
  4. Börja street/hiphop dance ( jag och rebecca anmälde oss igår)
  5. Söka jobb
  6. Tatuera mig igen
  7. Börja träna riktigt
  8. Börja äta nyttigare
  9. Spara pengar och sluta slösa
  10. Lämna det gamla bakom mig och börja om på nytt
  11. Inte låta någon trampa på mig
  12. Visa mig psykiskt stark för det är just vad jag är

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh! Jag har ju liknande nyårslöften. Bland annat avskaffa busskortet, börja cykla och gå mer, börja träna, börja dans, börja äta nyttigt, trappa ner på godiset, bli ekonomisk, spara pengar, sköta skolan osv :D GRYYYYMT DÅ KÖR VI!



Mormor ringer kanske imorgon eller om två dagar och anmäler oss :)

2011-12-31 @ 19:16:34
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0