Svar på kommentar

Anonym om jul-nyår:
För det första är det du som är liten, inte jag! Och på söndag kväll då jävlar ses vi!<3 saknar dig + jag älskar dig!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 94.234.170.63
Jag förstår fortare än ögat vem detta är, min LILLA pojke;)
Nu får du sluta mobba mig, hur höga skor ska jag behöva köpa för att inte vara liten?! och jag tycker du ska passa dig för vem är det som är äldst mellan mig och dig..kan det vara jag, vavavavavava!!?!?!?!?!?!;) DÄR BLEV DU TYST! HAHAH.

Kommentarer
Postat av: Anonym slår till igen

Du din dvärg du passar dig! Jag är större och starkare så du skall frukta mig!



Ps. Jag älskar dig

2011-12-18 @ 22:41:20
Postat av: Anonym

Det är bara jag som får vara annonym så gå och häng dig din p12, påstår att jag är ängel sen går bakom ryggen på mig....

2011-12-18 @ 23:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0