tidsfördriv

Tio frågor om dig själv
Namn? - Alexandra
När fyller du år? - 19 februari
Har du några piercingar? - Ja. I tungan, ögonbrynet och naveln (öronen)
Vad har du på dig just nu? - Svart vitt linne, grå tjocktröja, svarta jeans och underkläder
Vilken årstid är bäst? - sommaren
Hur ser en perfekt morgon ut för dig? - Vakna upp bredvid någon jag älskar
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Jag vet inte
Vad är du bra på? - Att få som jag vill
Vem älskar du mest på denna jord? - Vänner,familj och min pojkvän
Telefon/ mobil
Vem ringde dig senast? - Malin
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem smsa dig senst? - Älskling
Vem smsa du senast? - Älskling
Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Ja
I så fall, vilken låt? - levels - avicii
Vad gillar du för musik? - Beror på text och sånt
Kärlek
Är du kär just nu? - Ja det är jag verkligen
Har du kysst någon idag? - Ja
Har du ett förhållande? - Ja
Är du romantisk? - Jag har mina stunder
Har du gråtit framför någon du tycker om någon gång? - Ja
Vill du vara singel eller vill du ha ett förhållande? - Förhållande om jag får ha det med den jag nu älskar
Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - NEJ
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag hoppas det
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Han jag är tillsammans med
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 14-16, men dom är inte tillsammans längre
10 frågor om idag
Var har du gjort idag? - Varit i skolan
Har du varit glad idag? - Rätt så
Har du varit ledsen idag? - Det med
Har du gjort någonting bra idag? - Ja
Vad ska du göra nu? - Kan jag inte säga här
Har du gjort någonting dåligt idag? - Ja
Har du duschat idag? - Nej men ska göra det när jag kommer hem igen
Är du trött nu? - Otroligt
Vad ska du göra imorgon? - Träffa älskling om jag fatta rätt/vet inte
Går du i skolan? - Ja
Har du varit i skolan idag? - Ja
10 frågor om familjen
Vem står dig närmast? - Ingen
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Rätt så
Vem är farligast i din familj? - JAG!
Vem ser roligast ut i din familj? - Jag vet inte
vem är äldst? - Pappa
Vem är coolast? - JAG
Har ni något husdjur? - Två hundar, fiskar och en kanin
Vem har du mest gemensamt med? - Syrran
Vem sover du oftast med? - Ingen i familjen (om inte älskling räknas?)
Roligaste kvällen med familjemedlem? - När alla är glada och vi hittar på någonting tillsammans

Kommentarer
Postat av: julia ♥

Vinnarna från veckans blogg har nu lagts upp, var du en av dom som vann? Klicka in på min blogg och kolla! Kram

2011-12-09 @ 17:30:32
URL: http://juliayes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0