vi älskar som inga andra


ph: Max Heltorp. Du ska bara veta hur mycket jag verkligen älskar dig.

Hej. Fy vad kass jag är på att uppdatera nu för tiden, skamligt tycker jag:(. Idag har jag och älskling varit hos mormor och ätit mat med släkten sedan blev det en biltur med kusinen och hennes kille och sen hälsade vi på far. Det tog inte lång tid innan älskling tvingade mig trampa hem till mor för att dricka te (som tydligen är bra när man är sjuk) och titta på film,vilket vi gjorde. Riktigt mysigt. Nu sitter jag i sängen och älskling bredvid. Vid 21.30 tiden kommer troligen Alex och hämtar oss då det är dags för subway, mohaha;) Nu ska jag mysa lite med älskling. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: alexandra ekstrand

sv; de köptes på din sko nyligen :) tack!!

PUSS

2011-12-26 @ 22:46:20
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0