vi har båda blå ögon och en liknelse i livet




ph: jag på mig och Emma
Gomorgon. Sitter här med Emma och väntar på att klockan ska bli 07.55 då vi trampar oss ut till bussen och drar oss mot skolan:) Under andra lektionen idag ( svenskan) så ska vi hålla tal, och jag har ett personligt tal till tre personer, så jag är lite lagomt nervös sådär:(. Äh, det går allt bra. Jag kommer faktiskt skriva ut talet här på bloggen ikväll hade jag tänkt mig, så är ni nyfikna så får ni hålla utkik. Skulle vara super kul om ni då berättar lite om vad ni tycker, bra eller dåligt, vad man kan ändra på osv. Nu måste jag fixa det sista så vi inte står in i det sista och behöver springa till bussen. Hejdå.
over and out
Just det,förlåt för att det är så kass uppdatering om dagarna, men i skolan har jag inte tid för att blogga och är oftast hos älskling efter skolan. Förlåt jag ska skärpa mig:(

Kommentarer
Postat av: Gabbe

grymt fin bild ^^!

2011-12-06 @ 08:18:49
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0