det är min tur nu


ph: jag nyss

Hejsan, sitter här och kikar i en IKEA katalog och tjötar med Max. Ska strax trampa mig bort till mormor en liten snabbis sedan åka till staden och möta upp systeryster snabbt:) Efter det blir det till att hyra film, träffa Alex och Max sedan dra sig hem till mig och kika på film:), en skräckig kanske, då lär ju jag dö. Aja, jag vet inte när jag skriver igen, men det blir ikväll någon gång. För ikväll ska jag sova hemma, det känns som om jag inte gjort det på +4932900840 helger, men det känns nog bara så. Haha. Justtja, jag är så jävla duktig för jag har faktiskt städat hela huset här, :) Sen målade jag ju som jag skrev förut, ska försöka få något bra kort så ni får se hur det blir, sen har jag ju lovat bild på det syrran gjort, jag lovar det kommer:) Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Haha ojdå! Äre en kille på g eller ;);););)?

Haha bra! Och så lägger du av med att göra henne tjänster........... :@ vi ska träffas någon dag! <3

2011-11-12 @ 16:54:53
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0