det är vårat svåra beslut som ska ta's

ph: jag för några dagar sedan

Hej på er! Allt bra med er?
Sitter i sängen och kikar på lite film och sådant. Dagen har varit bra, fikade med Ebba och Michaela tidigare idag fram tills att Alexandra kom och hämtade upp oss då det blev en tur med bilen. Åkte runt överallt må jag lova er. Vid halv 6 tiden släppte vi av Michaela och Ebba i vargön eftersom att dom skulle hem, då drog vi oss ut till Åsaka och hälsade på Granlundarna. Vid 8 tiden körde Alexandra mig till Max och där har jag spenderat min tid fram tills att jag åkte hem. Mys:) Nu funderar jag starkt på att sova faktiskt så jag kan vara lite piggare imorgon då jag ska försöka träffa Rebecka en snabbis eftersom att den jäkeln åker på onsdag ( hon ska till turkiet). Nu avrundar jag och kryper ner i sängen. Gonatt på er, sov gott.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0