din idiot, jag ska inte sluta förens jag ser dig blödande på marken, när jag hör dig skrika stopp är då jag ska börja lugna mig, när du slutat andas är då jag ska sluta

Gomorgon. Egentligen ska jag vara hemma idag och vila i hopp om att huvudvärken ska väck. MEN! Kom på att jag har prov idag så kan inte stanna hemma, därför ska jag ta bussen om ungefär 30 minuter så jag hinner i tid till nästa lektion ( vi har bara två lektioner idag och jag missar en). Därför hinner jag inte skriva så mycket mera här, så vi hörs sen igen när  jag kommer hem:)
over and out

Kommentarer
Postat av: Donken

hoppas du hann med bussen... och det går säkert jättebra på provet. Charma sönder läraren annars, ge ett äpple. :P



NU är intervjun upplagd :P



Kom ihåg att tävla i min enda tävling med DD, en stooooor tävling med superfina massa många priser, allt i ett härligt paket. :)

2011-11-15 @ 09:36:01
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0