du lovade att aldrig bli som mig

ph: Max Heltorp

Du lovade mig att aldrig gå i mina fotspår, varför ljög du för mig? Vem har du blivit och vad kommer hända nästa gång? Jag höll om dig och sa att jag älskar dig och det gör jag för du är mitt kött och blod. Jag kan inte öppna ögonen för vad som kommer hända, det skrämmer mig ska du veta. Jag lovar dig att kämpa nu, du ska inte kommer dit, på den platsen jag var på. Tar din ork slut kommer jag ge dig min. Jag kommer aldrig låta dig falla platt, kommer alltid hjälpa dig att stå på, ända tills dagen då jag inte finns mer. Ta min ork, detta kommer bli en hård kamp för dig, jag hjälper dig! Jag kommer alltid att älska dig! Mitt egna kött och blod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0