efter lyckans dagar

ph: jag för några veckor sedan

Äntligen är jag hemma igen, har dock varit underbart att få träffa Alexandra och familjen där ute igen! Haft toppen mysigt med film och gott. En massa bil åkande har det också blivit. Idag har vi bara tagit det lugnt, vid 7-8 tiden blev det middag och sedan for jag och alex ut med bilen. Träffa Ahlin,Max och Chrille. Tjöta lite med dom fram tills att alex körde hem Ahlin, sedan hämtade vi upp Max och Chrille och for ut på en runda för att skrämma pojkarna lite, haha;) Lite skraj blev dom allt, men kul var det:) Sedan släppte vi av dom och körde runt lite själva, prata lite och sådant. Sen släppte hon av mig också. Nu sitter jag i sängen och tjötar lite med folk. Är förbannat trött så jag tror faktiskt det blir sängen om en liten stund, men först ska jag skriva lite :) Vi hörs så inom kort igen, jag lovar! Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0