jag kan inte beskriva

Fytusan vilken mysig kväll, godis och sådant, film,cola,skratt, bilåkande, kort tagande och ett underbart sällskap. Kan det bli bättre? Max och Alex åkte hem för ett tag sedan nu och jag saknar de båda så förbannat mycket redan. Aja, det kommer ju flera gånger, och det var ju inte precis sista gången jag träffa dessa pinglor;) Imorgon är det dans (?), och även farsdag, så ska springa bort till pappa någon gång under dagen också. Toppen det. Nu ska jag titta på Paradise Hotel och dricka Coca Cola! Hur nice som helst. Orkar inte lägga över några bilder just nu heller så tråkig som jag är, är för trött för det, förlåt. Hörs imorgon. Gonatt.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0