jag längtar tillbaka fast ändå vill jag vidare


ph: jag år 2007. Det var ett tag sedan nu

Sådär då, nu var jag hemma igen vilket jag inte är glad över alls, hade gärna stannat borta ett tag till:) Skoldagen var lite halvseg men efter blev den toppen. Åkte med Max hem och kika på när han lagade mat vilket han är såååå bra på....inga kommentarer. Nej men han var duktig han;) Sedan fick jag ju träffa hans syster och mor. Jag tror faktiskt inte jag träffat en skönare familj förut, skrattade så tårarna sprutade och magen värkte, haha! Senare mötte vi upp Alexandra också, vid 20.00 var det dags för Fotbolls Galan. Sedan kom mor och hämtade mig och Alex. Nu sitter jag här och har ingenaning om vad jag ska göra, har 39 graders feber och halsen fuckar totalt, men jag ska inte klaga, det kunde varit värre, eller vad säger ni? Ska nog lägga mig med en kopp te i sängen och kika på film tills jag somnar, det låter hur underbart som helst:)

Kommentarer
Postat av: Tessii :3

2008-2009 måste de ju varit, kommer ihåg piercingen..

Saknar de ändå...

2011-11-08 @ 18:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0