KAN INTE VARA UTAN BLOGGEN!

Nu är det så att jag hade tänkt mig ta en bloggpaus, men efter att ha försökt stå emot några timmar nu så går det inte längre. Jag erkänner det. JAG ÄR BEROENDE AV MIN BLOGG. Det är sjukt att man kan bli så galet beroende av någonting. Med dessa ord kanske ni också undrar hur jag kan ha tid att skriva här när jag har skola. Försov mig imorse, så nu har jag precis blivit klar och ska ta bussen till skolan 10.55. Har dock bara en sånglektion kvar när jag kommer dit,men bättre att jag är där någonting 'än ingenting alls menar jag;). Det är också sista dagen innan helg idag. Helgen kommer bli super lugn för mig. Ska vara helt själv och bara koppla av, tidigast på måndag träffar jag folk igen. Så ja:) Ska bli skönt faktiskt. Måste plugga också kom jag på. Nu ska jag lägga över outfit bild till er:) Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0