om du bara kunde få veta


ph: jag på Max - jag älskar dig

Hej. Har märkt att jag har en jäklarns pojkvän som tycker det är otroligt roligt att snatta min blogg;) Egentligen vill han ha en egen men han vågar inte säga det, jag lovar att det är så,eller vad tror ni?;)
Sitter iallafall i skolan och väntar på att lektionen ska börja vilket den gör om 40 minuter ungefär. Som ni läste i älsklings inlägg ( som han skrev nedan när han snodde bloggen förut) så ska jag dansa idag, är lite mer taggad nu än förut iallafall. Så det blir full rusch hem sedan så jag kommer i tid. Efter träningen har jag inte den blekaste aning om vad jag ska göra. Det blir väl till att masa i säng och ta det lugnt framför en film:) Kanske träffa Alex. Får se, i helgen ska jag iallafall få henne att komma hem och baka med mig/titta på film och bara slöa. Ska bli fett gött att ta det lugnt, ska fan "fira" första advent med henne;) Moahahahaha. Nu måste jag nog avrunda här. Hejdå
over and out


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Beror på när :) För på fredag är jag arrangör för en spelning på N3 och på lördag umgås jag med Nea och Hanna och idag ska jag hämta ut ett paket och träffa Stina :)

2011-11-23 @ 13:03:23
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/
Postat av: Michaela

sv: Jo, jag kan ju prata med henne och se :D!

Vi kanske skulle till Göte på lördagen, du kanske kan åka dit och träffa oss där isf ;)

2011-11-23 @ 14:31:57
URL: http://bymichaelao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0