På bus humör

crop image
jag har faktiskt aldrig sagt att jag är fullt normal
Sitter just nu och väntar på att Alexandra ska komma hit, dunkar musik som bara den gör jag också;) Är på världens BÄSTA humör! Allt är bara helt underbart känner jag nu, vad finns det att vara nedstämd för egentligen, liksom, man lever en gång varför inte skratta och vara glad?!:D Gör som mig!
Ska iallafall på bio sen med Alexandra - twilight -  breaking dawn. Älskling är på den nu, så jag hoppas på att han inte avslöjar filmen för mig. Jag ska hämta biljetterna vid 8 då filmen slutar för honom, så varför inte ge han en bamsekram när jag ändå är i närheten liksom. Känner mig inte taggad på att åka hem inatt men tyvärr måste jag det eftersom det är så att jag ska upp tidigt för ett träningspass, annars hade jag ju lätt dejtat älskling och busat tillsammans med honom, är änna på en sådant humör nu;). Nej nu måste jag faktiskt sluta skriva och tagga ner lite, hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej Vad fin blogg du har! ^^

Gå gärna in på min! <3



Kram Haanapanna.blogg.se <3 <3

2011-11-26 @ 21:19:05
URL: http://haanapanna.blogg.se/
Postat av: Maria

Var med och tävla om att bli veckans blogg! Allt du behöver göra är att kommentera inlägget och säga att du är med! http://marianathalie.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

Lycka till!

2011-11-26 @ 22:07:00
URL: http://marianathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0