pyssel - 11-11-11


ph: jag nyss

Sitter just nu med syrran och målar lite saker, jag har börjat måla vita stenar som jag sedan ska dra med sandpapper på så det blir en " slitenvit" färg:) Syrran målar ett litet smyckeskåp eller liknande från grönt till svart som hon sedan ska lägga en vit över och sandpappra på så det också  bli en sliten färg med underfärg svart:) Riktigt fint kommer det bli tillslut tror jag:) Jag tror att både jag och syrran har kommit in i en pysselperiod. Nej med det är så att båda två vill göra om våra rum lite något nice och vi är sådana att vi vill pyssla till snygga saker själva med färg, ljus, stenar osv:) Iallafall de flesta småsakerna i rummet, det andra köper vi hem. Jag kan knäppa kort på allt i mitt rum som är hemma gjort och det som är köpt så får ni se :) Men det tar vi när vi är klara med rummen. Nu ska jag fortsätta för jag tror färgen har torkat klart. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: ronja

tänkte bara på va det stod "max älskling" ta inte så illa upp :p

2011-11-11 @ 15:59:52
URL: http://daysthatmyego.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0