Säng dags

Sådär, nu har klockan slagit väldigt sent. Dags att hoppa ner under täcker och sova lite tror jag. Ska upp om 5 timmar igen, lite sömn måste jag ju få så jag orkar hänga med i skolan, haha. Lär ju sten somna där annars. Följer troligtvis med Max hem imorgon om jag mår bättre, så jag vet inte när jag bloggar igen. Ska försöka hinna göra det på morgonen innan skolan, annars blir det väl när jag kommer hem vilket jag inte har en aning om när det är:) men någon gång imorgon iallafall. Sov gott allihop. Gonatt.
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan dåligt med sömn! :o Gick och la mig typ 11 igår eller något, somnade fan inte förrän två -.- fyra timmars sömn, yaaaay, ska ju fan ha kalas idag -.-

2011-11-07 @ 06:19:41
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0