sjukling

ph: jag i sommras

Gomorgon på er. Idag är en dag som jag bara vill ligga i sängen och sova. Är tyvärr tvungen att dra mig till skolan, ser inte fram emot det alls, men vi får väl se hur det går. Slutar 11.30 idag fast ska vara kvar i skolan, för 12.15 ska jag och några till ha en extra matte så vi är lite säkrare på provet på torsdag, även om man kan det mesta så är det alltid värt att plugga mera så man inte glömmer bort allting lika fort:). Efter skolan kan jag säga att jag ska HEM! Hem och sova, eller någonting. Ska träffa Emma senare en sväng och sedan sätta upp hyllor och sånt om jag orkar. Nu måste jag faktiskt äta så jag inte behöver slänga i mig maten sen. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0