Toppen:)

ph: akrivet

Hellu. Vet att jag varit så otroligt kass på att skriva här nu, men jag har inte haft någon ork till det alls, tyvärr:( Men nu är jag tillbaka och det är helt underbart. Idag har Michaela och Ebba varit här i Trollhättan och dagen har gått ut på att skratta bland massa folk, hur kul som helst har det varit. Dom åkte tyvärr hem med tåget nu 21.55:( Hoppas jag får träffa dom igen innan Ebba åker hem ( hon bor i sthlm). Just nu sitter jag här och håller på att somna, är förbannat trött och huvudet plågar mig så grovt. BOMBOMBOOMMM! låter det. Ska kanske ta och lägga mig i sängen och vila, vad sägs om detta?;)

Såg kommentarer idag också, och en av dom var att jag vunnit en tävling jag var med i, hur kul som helst:) Det var ju tur att det var någonting bra jag möttes av när jag slår upp bloggen såhär. Super glad:D
Ne, nu ska jag ta och lägga mig och kika film. Hoppas på att jag kanske somnar också. Gonatt på er. Imorgon är jag tillbaka helt på banorna igen och lovar att bli bättre med bloggandet.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0