uppe i tid

Gomorgon. Efter att ha sovit i ungefär 3 timmar så känner jag mig redo för att kliva upp. Eller ja, jag gick faktiskt upp för en timme sedan, så nu håller jag på med frukost ute i köket men tänkte att jag snabbt bara skulle skriva här. Vaknade av att klockan ringde 05.30 förut och det kändes omöjligt, kändes som jag sovit i ca 10 min, eller aldrig somnat, det var någon sådan konstig känsla. Jaja, idag är det dags för skola, känns sådär. Skönt att få träffa alla igen, men ändå känns det jobbigt att man ska behöva gå upp såhär tidigt varje vecko dag fram tills jul. Fast det är ju inte så långt kvar, ungefär en månad och lite till:). Nu ska jag springa till min frukost. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Vadfan var du uppe så tidigt för xD Haha

2011-11-07 @ 06:52:25
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0