vi ska sparka och slåss och aldrig ge upp

ph: jag

Hej. Kom precis hem efter ännu en skoldag. Denna dagen har gått förbannat fort tycker jag, allt har gått fort tycker jag. Året också, liksom nästan veta är det första advent, om en månad ungefär är det jul, sen nyår. Herre gu säger jag ju bara. Jaja, var iallafall på biblioteket med Alexandra för en stund sedan och lånade två böcker som jag ska ha i skolan tänkte jag. Hade en hemma men ändå;) Så just nu ligger jag i min säng och tänkte göra lite boxning, kul kul. Någonting i fysisk rörelse får jag ju göra nu när älskling kör sten hårt på gymmet;) Haha. Efter det blir det till att laga mat och kanske träffa Alex eller någonting. FÖRST.... BOXNING! Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

allt bra idag?:D kram

2011-11-16 @ 17:27:21
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0