wake up

ph: jag 2008 - herre gu

Gomorgon på er. Vaknade för ett tag sedan men ligger kvar i sängen än. Har ont i halsen så jag vet inte vem jag är idag alltså! Herre min skapare. Om ett tag ska jag hoppa in i duschen så jag blir klar tills Alexandra kommer hit och hämta mig:) Ska åka runt lite med henne sedan dra vi oss ut till hennes far tror jag. Mysigt:) Så det blir faktiskt en väldigt lugn dag idag, skönt må jag lova. En sådan behövs ibland. Nej, nu får jag röra på röven och få någonting gjort;) Hörs senare.
over and out

Kommentarer
Postat av: Gabbe

- självklart tar jag bort kommentaren =)

har skickat den till Donken nu (sa till henne att inte publicera den =3)

2011-11-03 @ 12:13:22
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0