1månad och 11dagar

Om exakt en månad och 11 dagar så sitter jag på flyget påväg till Grekland - Kreta. Så jag längtar. Här har ni bild platsen jag kommer bo på. Bar och tre pooler, vi kommer ha altan och ingen balkong vilket gör att jag bara kan trampa ut och rakt ner i solstolen eller poolen,hur bra låter det inte? Sjukt nice! LÄNGTAR! Tur är en sak till. Jag åker från Trollhättan 14.00 så jag hinner ju säga hejdå till alla:) Önskan är att älskling sover hos mig dagen innan så jag kan få vakna upp med honom och gosa timmarna innan jag åker! Aja, nu ska jag ta på mig så att vi kan åka iväg och handla. Sen ska vi hämta upp älskling också! Så, hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0