3 veckor 3 dagar.


ph: tumblr

Börjar bli så sjukt taggad. Vill bara ut i affärer och handla allt jag ska ha med mig, skulle lika gärna kunna börja packa nu. Om 3 veckor och 3 dagar så är jag i underbara Grekland. Gu så jag längtar, tålamodet börjar ta slut nu. Dock brukar jag ha sådan hemlängtan när jag åker iväg. Kommer sakna pojken, vännerna och familjen (åker med familjen hos pappa och lämnar familjen hos mamma hemma). Ändå ska det bli skönt att komma bort, få sola, bada, shoppa och leva livet. När jag kommer hem igen så är det ju dryga 2 veckor kvar tills sommarlovet också, hur bra låter inte det? Nej, nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova. Ska försöka komma upp lite tidigare imorgon så jag hinner vakna till innan det är dags för att skriva Nationella prov. Gonatt och önska mig lycka till imorgon.
over and out

Kommentarer
Postat av: Lina

Men gud vad härligt med Grekland! Vart i Grekland ska du? Själv åker jag till Rhodos i slutet av sommaren... :D

2012-04-25 @ 09:09:45
URL: http://linainstagram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0