Angående min tatuering


ph: Max Heltorp - har ett jack i den för jag råka riva upp det för huden är väldigt tunn just vid tatueringen efter behandligen


Nu är det så många som frågar och skriver till mig om tatueringen på min handled. Nu ska ni få svar.
Jag var tillsammans med en tjej som heter Emma, hon bodde här nere i tre år men flyttade upp till sin familj i Norrland. Vi var tillsammans i ungefär 2 år och 6 månader. När vi varit tillsammans i ett och ett halv år ungefär så tatuerade jag in hennes namn på min handled. Ung och dum, jag gör allt jag inte får. Haha, nejmen. Då kände jag att jag ville det, men idag vill jag inte ha den där. Jag vet inte riktigt 100% varför jag gjorde det. Sant som sagt, en dum grej som gjordes bara för att. Det tog iallafall slut och idag har jag en pojkvän vid namn Max. För mig känns det jätte fel att ha hennes namn där när jag har honom och han mår inte heller bra av att se den. Sen är hon inte värt att stå skriven på min kropp (plus att den är ful). Jag bestämde mig för att ta bort den. Sagt och gjort. Jag har nu gjort första laserbehandligen. Nu ska jag vänta i 6 veckor, sen är det dags för andra. Än så länge har inte mycket hänt, färgen har bara blivit grå och försvunnit på vissa ställen. Jag räknar med 4-5 behandligar till:) Hoppas detta duger som svar.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0