En månad kvar


collage by me


JAG LEVER! Har verkligen inte hunnit med bloggen idag. Det var full språng till skolan imorse sen har jag pluggat och varit me pojken. Nu ska jag vara fri en stund, sen är det dags igen för massa plugg. Ska skriva klart np så jag är redo:) Älskling har åkt hem åkte..dåligt. Så nu är jag helt ensam:( tänkte åka med honom men fick magsmärtor igen, jävla skit! Förövrigt så är det EXAKT en månad kvar till jag sitter på planet påväg till Grekland. Fan vad jag längtar alltså! Nästa vecka ska jag iväg och handla en massa saker jag ska ha med mig, som badkläder, standklänning, ska också beställa hem lite saker, skor, och massa skojigt! Älskar detta! Kommer dock sakna folk, men jag kommer ju tillbaka, vilket är tur:) Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0