fem månader


Tiden går så fort, jag hinner knappt med. Detta har varit de fem finaste månaderna i mitt liv. Jag har verkligen levt i den lyckan jag alltid velat leva i. Även sprickor har vi kunnat laga på bara några sekunder igen, vi har bevisat att vi klarar allting tillsammans. Jag har bett dig om att aldrig lova föralltid och du har hållit det, men enligt min känsla, enligt mitt hjärta så känns detta som en början på en riktigt lång framtid. Detta vi har känns helt rätt, och jag vet att jag verkligen älskar dig. Jag minns dagen 11-11-11 som om den vore igår, jag minns lyckan i dina ögon, och jag älskar att jag kan se samma lycka än idag. Du är det finaste jag vet och jag menar varje ord. Din närhet är min trygghet och du är min kärlek. Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0