För denna gång


ph: tumblr


Sådär, nu har jag så gott som skrivit klart. Det ska vara ungefär 4 minuter långt och det är 3.37-47 då det får gå. Nu är det bara bilder och sådant som ska skrivas ut sen är jag helt klar, men det får jag göra imorgon, kan jag ju inte göra nu när alla sover. Imorgon blir det gymmet ett tag, sen ska jag hem och städa + plugga ännu mer. Är så trött på skolan och detta pluggande nu, men nu är det 2 månader kvar, 23 skoldagar så det är dags att sätta fart. Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova i några timmar innan det är dags för skola igen. Imorgon är det dags för en springtur med klassen, 5 km, Nice. Gonatt.
over and out

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: la in en nu på bloggen, dock är den 3.5 år gammal, men hittade ingen nyare, filmar typ aldrig hiphop;)

2012-04-18 @ 09:10:04
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0