förmedlar starka ord

ph: Angelica Olausson - lillasyster

Nu var konserten slut och jag vill bara tillbaka. Jag körde låtarna:
  1. Nine Crimes
  2. Free Fallin
  3. Carry you home
Den sista låten sjöng jag till min syster. Jag sa det rakt ut för att folk skulle förstå att jag gjorde den för henne, tårarna rann för henne och nästan för mig men jag fick bita ihop och hålla tillbaka. Jag förmedlade låter rätt iallafall vilket jag är glad över. Ännu gladare är jag över att föräldrar, elever, lärare och sådant har förklarat att jag varit otroligt bra, och att jag verkligen har talang. Det gör mig så otroligt glad så det är inte sant, lycka i hela kroppen. Efter konserten åkte jag till älskling och kollade på Big Brother, och nu ligger jag i min säng, redo för sömn. Men innan så ännu ett tack till MUT 09 och MUT 11 - min klass. Ni alla har varit helt fantastiska ikväll, älskar er starkt! TACK!♥
Gonatt
over and out

Kommentarer
Postat av: Carro

Alltså.. Jag hoppas verkligen att någon filmade detdär!

I Wanna see! :D <3

2012-04-03 @ 08:03:47
URL: http://strommasflator.blogg.se/
Postat av: Malin J.

VIDEOS ?!?!?!

2012-04-03 @ 21:02:02
URL: http://mjauwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0