jag skrev några regler med dom bröts när du stanna upp

ph: Angelica Blick


Hej. Sitter i soffan iordning gjort och ska snart häva i mig kaffe så jag håller mig vaken under dagen. Ska om 45 minuter åka till älskling om han svarar någon gång. Känner att detta kommer bli en riktigt seg dag om det inte händer någonting kul sen. Får njuta av den sista dagen man verkligen bara kan ha lov på, vara uppe sent och bara vara glad över att man inte ska till skola dagen efter. För på måndag drar allt igång igen, fyfasen vad jag inte vill det! Aja, bara att bita ihop, snart är det slut för detta skolår:) Ungefär 2 månader kvar eller någonting. Nej nu är det dags att göra det jag ska. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv:Hör av dig om det är ngt du undrar över:)

2012-04-14 @ 12:34:43
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0