Nu är jag tillbaka

Förlåt för mitt försvinnande från bloggen men saker och ting har varit lite knasiga. Nu är jag tillbaka igen och ska försöka komma igång så snabbt som möjligt. Det ni missat är inte mycket alls. I fredags låg jag i sängen från att jag kom hem från skolan tills att det var dags att somna, och igår var jag först iväg på gymmet i 2 timmar sen var det dags för lite kalas hos älskling, han syster fyllde 14 år igår. Mumsig mat och gosaker bjöds det på. Janne kom och hämtade mig runt 00.00 tiden men slocknade inte förens 4. Idag klev jag upp 10.00 då trampade jag mig bort till pappa och hämtade nyckeln till solariumet. Nu sitter jag i sängen och väntar på att Jenny ska komma och hämta upp mig (brorsans tjej). Vi ska åka till Vänersborg och titta på en dansuppvisning. Riktigt skoj:) Senare kommer älskling hit och sover med mig. Idag är det faktiskt EXAKT 6 månader sedan jag kysste pojken första gången. HAha, tänk vad vi två kan minnas, det är inte många som minns första kyssen;) Nej nu ska jag springa och borsta tänderna sen ska jag åka :) Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0