ord efter ord


Jag var visst snabb till skolan, så nu hinner jag varva ner, skriva till er och så:) Gomorgon igen, har ni sovit gott? Det har faktiskt jag gjort, dock drömde jag om en person som det är lite kaos med nu, men det löste sig i drömmen så det gör det nog i verkligheten någon dag också, jag är ju inte precis den som ger upp:). Om 25 minuter ska jag iallafall ha sista delen i Nationella Svenska. Ska skriva denna gången, en av mina starka sidor, får hoppas att den sidan är lika stark idag. Efter skolan så ska jag antingen hem först eller raka vägen till Torp men mamma och syrran, vet inte om älskling ska med, han prata om det igår men vi får väl se. Nej nu ska jag springa och leta upp penna så jag har någonting att skriva med;) Hejdå.

Till er andra som ska göra samma sak som mig. LYCKA TILL!:)
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0