skola - hem - torp - hem - bror - hem


ph: tumblr

Torsdag - check!
Ja, nu var denna dagen strax slut och det har varit lite liv i dagen iallafall. Började skolan 08.30 med nationella prov fram till 11.50 (dock blev jag klar tidigare och gick 11.20). Sen hade vi bara en lektion. Efter det åkte jag och älskling hem till mig och bara myste till klockan slog 16.00, då det var full fart mot torp. Hittade lite smått och gott. Bikini överdel, linne, parfym,flippflopp till grekland. Imorgon ska jag beställa hem en jumpsuit tänkte jag. Ni ska få bild på den när den kommit hem vilket blir nästa vecka. Var iallafall hemma fram mot 8 tiden så jag gick till pappa och visa saker jag köpt sen gick jag och syrran ner till solariumet och sen gick jag hem. Tog inte lång tid alls innan jag och mor satt i bilen igen, efter 5 minuter var vi hos brorsan och hans tjej där vi bjöds på glass, hemmagjord hallonsaft (som man har på glassen) och saft. Gitarrspel, tjöt och sådant bjöds det också på. Nu är jag hemma igen och ska krypa till sängs om en stund. Gonatt på er.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0