Alla sidor.

ph: en bild på mig och pojken som ni inte fått se, charmiga? haha
 

Var för några timmar sedan på Strandgatan och fikade i solen men min vän Matilda, sen kikade vi runt i några affärer. Självklart hittade jag ett par skor men kunde inte köpa dom, fan! Aja, kan inte få allt. Har beställt hem en sak också men vad får ni se när den kommer:) Mötte sen upp älskling, vi köpte godis till ikväll och nu ligger vi i soffan och väntar på att Pizzagubben ska komma hit och lämna vår pizza, goooott! Är så sjukt hungrig nu så jag tror jag kan äta upp min smaskiga pojkvän som bara ligger här saltad och klar! Nej men. Har fått storstädat rummet nu också, ska bara ställa in stolarna och så sen är det som nytt. Får fixa det, hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0