Den fantastiska

Det pirrar och gör mig nervös. Jag har aldrig förut känt såhär för någon, aldrig såhär bra. Jag har aldrig känt mig så fri även om jag tillhör honom, jag har heller inte känt mig såhär lycklig och säker över att ha någon. Det räcker att jag i ett par sekunder tänker på hans tre bokstäver som bildar hans underbara namn som minst en gång om dagen slår till i mitt huvud. Så fort han är nära mig, rör vid mig så är det som att någon ger mig en smäll i huvudet och jag blir helt snurrig, denna gång på en posivit sätt, jag känner mig knäpp. Det pirrar i hela kroppen, det gör mig nervös med alla dessa fjärilar som fladdrar runt i magen på mig. Jag fnissar för varje steg jag tar. Jag är så galet kär. Likt att jag älskar att skratta hos dig så älskar jag tårarna lika mycket, ilskan, den irriterade sidan, skämt sidan likt ALLA sidor. Jag älskar verkligen allt, alla sidor har en mening och de dåliga sidorna slutar alltid vid bra sidor. Gråter jag, får du mig att skratta, är jag arg, får du mig att skratta. Din charm, din underbara charm, den är helt fantastisk. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Allt finns inom mig men det går inte att få ut i ord, mina känslor är så sjukt starka så jag vet inte hur jag ska förklara det. Jag har försökt de senaste månaderna men allt bara växer, och det blir svårare att förklara. Han får leva med att veta att jag älskar honom som bara den och att jag är så kär, så OTROLIGT JÄVLA KÄR!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0