du är värd allt jag vill ge

Snor mammas dator lite snabbt så att ni vet att jag lever. Datorn är hos pappa nu och jag håller tummarna för att han kan fixa den. Vore hemskt annars. Igår var det iallafall Göteborg som gällde för mig och Lisa. Super kul! Fick hem en jätte fin go tröja från H&M. Ni kommer få bilder när min dator är tillbaka om den kommer tillbaka. På kvällen var det Svenska Björnstammen för fulla muggar, grymt som satan och jag skulle inte tacka nej till att se dom igen. Vad händer idag då? Ja, just nu sitter jag hemma och väntar på att Lisa ska komma hit. Skulle egentligen till Överby med älskling men han har match så vi får ta det en annan dag, kanske i helgen, det ska ju bli super fint väder så då får man ju passa på att utnyttja tiden utomhus. Ska träffa honom ikväll iallafall, kanske kan försöka få honom att sova hos mig också, ska försöka med det. Behövligt! Nej nu ska jag ta på mig innan Lisa knackar på dörren. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0