En besvikelse

ph: Jossoanna
 

Hej alla sköningar. Klockan tickar framåt och våran torsdag lider mot sitt slut. Kom hem förut runt 3-4 tiden då jag kikade runt på datorn tills mamma kom hem då vi åt. Efter det slockande jag på soffan i ca en timme eller liknande. Fick rycket att jag ville kolla in det nya gymmet i stan, blev så himla besviken. Det är rätt stort, men själva salarna där maskiner och sådant står är super litet, för tråkigt för att ligga centralt som det nu gör. Entrén, toaletter och omklädningsrum såg ju riktigt lyxiga ut men annars, nej. Jag kan säga att i mina ögon är det mer värt för mig att åka en extra kilometer för att ta det gamla stället. Där är det helt perfekt och jag trivs verkligen där. Aja, åkte hem redan efter en timme då jag hade kört endast kondition och ben denna gång, tryckte i mig en bra kvällsmat och nu är det strax tid för sängen. Känner att mina ögonlock börjar bli riktigt tunga. Som vanligt så ska jag försöka hinna blogga imorgon innan jag åker men vi får se om jag hinner:) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0