Fly away

Några bilder som fina Sofi Fahrman har tagit. Jag är verkligen super avundsjuk. Skulle gärna bytt ut dena gåra kyla mot den överstigande värmen hon sitter i just nu, det har ju varit helt fantastiskt.
 
 

Idag har det verkligen fått bli en segardag. Har suttit i soffan sedan 12.30 tiden och kikat runt på kläder och några program. Snart ska jag knäppa på en film, kika på den. Efter det så är förhoppningsvis maten klar. Sen är det dags för mig att fixa mig. Ikväll ska jag med älskling och kolla på när hans pappa ska spela. Några mer skulle med tror jag men vet inte vilka dock. Det ska bli super kul eftersom att jag missade det sist:) Ser verkligen fram emot det. Nej, nu blir det film. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0