Födelsedagsfirande

ph: Max Heltorp
ph: Jessica Rydell
ph: Matilda Kristiansson

ph: Matilda Kristiansson

ph: Matilda Kristiansson
ph: Matilda Kristiansson
ph: Matilda Kristiansson

ph: Matilda Kristiansson
ph: Matilda Kristiansson
 
 

Hej och förlåt för att jag inte uppdaterat er men det är så att vi firade ju älskling och därför hade jag inte tid i fredags. I lördags städa vi i några timmar och sen åkte vi mot orust (närheten) där det var släktkalas typ. Bilder på lördagen kommer lite senare dock. Fredagens firande var helt fantastiskt och jag vill bara göra om det, om och om igen. Tack till alla som var där. Okej, nu ska jag berätta från topp till då.
Hemma hos mig lagades det en mängd med mat och jag fick hjälp att Matilda, Lisa, Janne och mamma. Mot 15.00 någon gång kom älskling och då var det dags för Matilda och Lisa att dra sig hem till Max för att göra iordning allt, (älskling visste inte att  vi skulle vara hos honom). 17.00 åkte vi dit men han fick en ögonbindel så han inte skulle förstår. Väl framme så stod alla gäster med glasen i högsta hugg, när han tog första steget ur bilen skrek alla grattis och började sjunga för honom. Han såg super lycklig och överraskad ut. Alla slog sig till bord och maten dukades fram. Alla tyckte om maten, sådan tur:) Sen började festen! RIKTIGT LYCKAT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0