Försent för tillåtet

ph: Jag
 

Godmorgon på er! Ja, jag vaknade nu av att mamma väckte mig, skärpning! Nu får jag fasiken komma upp i tid hedanefter. 5 dagar kvar till skolan och jag har inte vänt på dygnet än, nu ger jag mig en smäll på käften och rycker upp mig. Tänkte att jag skulle ut och springa här om en stund men jag har världens huvudvärk som gör att jag har ont i hela kroppen. Har tagit tablett så nu hoppas jag på att det går över iallafall. Ska försöka komma till gymmet imorgon, eller nej. Jag SKA till gymmet imorgon på morgonen! Nu kan jag inte slöa bort allting längre. Hur går det för er, har ni lyckats  vända tillbaka på era dygn än?.

Nej, nu ska jag trycka i mig lite frukost. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0